Chciałbym aby była konieczność argumentacji komentarzy negatywnych. Tak, aby klient napisał co jego zdaniem było nie tak i dlaczego np. zaniża noty w komentarzach. Podobny obowiązek powinien dotyczyć...
Naprawcie ( zmieńcie ) system komentarzy – jak najszybciej! Było to już postulowane wiele razy , chociażby tu: https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zg%C5%82o%C5%9B-sw%C3%B3j-pomys%C5%82/konieczno%C5%9B%...
Kolejny mój pomysł w temacie komentarzy negatywnych, czyli obowiązek opisu sytuacji i podania powodu wystawiania negatywnego komentarza na temat sprzedającego. Jeśli już ktoś decyduje się na taki kom...
Gdy do transakcji nie doszło z winy kupującego nie powinien on mieć możliwości wystawienia komentarza. Nie może być sytuacji że kupujący wygrywa aukcję / licytację - nie płaci i wystawia gwiazdki " z...
Temat wystawiania sprzedającemu opinii to chyba najbardziej znana i najczęściej powtarzana sugestia. Moim pomysłem chciałbym zaproponować kierunek rozwiązania problemu. System wystawiania „subiektywn...
Potrafiliście usnąć trzy miary z jakości, to pora na kolejne ( Dyskusje i Komentarze ) oraz żeby nie wpływało to na smarta i pozycjonowanie !!! Jak sami piszecie jest to ocena kupującego często nie p...
Wnioskuję o stworzenie możliwości dodawania sprzedawców na własną czarną listę, na podstawie odpowiedzi, lub braku odpowiedzi na zadane pytania - czasem są chamskie !!! Jak również na podstawie opini...
Koszt wysyłki w notach powinien zostać wycofany lub zmieniony. Ocenie powinien podlegać jedynie fakt czy np. sprzedawca nie żądał jakichś dodatkowych opłat powyżej tych, jakie były widoczne na aukcji...
W tym momencie możemy filtrować po ocenach. Mamy jednak tylko 3 opcje 5,0 / 4,8 / 4,6. Moim zdanianiem ocena 5,0 jest bez sensu bo zazwyczaj taką ocenę mają przedmioty które mają nie więcej niż 3-5 o...
Kupujący nie są zainteresowani wystawianiem komentarzy. Jeżeli już wystawiają to najczęściej negatywny. Ocena sprzedającego zaczyna być przez to zaniżana, traci allegro smart pomimo tego, że sprzedał...
Często uzyskanie 5 komentarzy pozytywnych dla osób które sprzedają małą ilość rzeczy jest bardzo ciężka z czym wiąże się brak opcji smart, powodem jest brak czasu, lub po prostu się nie chce, za to j...
Witam, jestem sprzedawcą, jakiś czas temu klient kupił u mnie towar na dwie przesyłki SMART, które zostały wysłane InPostem w tym samym dniu jedna po drugiej (wg śledzenia różnica nadania 1 minuta). ...
Większość ocen pozytywnych nie zawiera wiadomości. Przydał by się dodatkowy filtr do ocen/komentarzy żeby pokazywać jedynie te zawierające jakąś treść
Jeden z dzisiejszych postów podsunął mi pewną myśl W systemie ocen allegro powinno wprowadzić okienko podobne do ,, oceń produkt ,, z nazwą ,,oceń przewoźnika ,, . Sprzedający odpowiada za załokształ...
bardzo by to usprawniło wiarygodność odpowiedzi na dedykowane zarzuty w komentarzach np. paczka dotarła po kilku dniach mimo iż była wysłana odrazu - podpięcie screena ze śledzeniem od przewoźnika
Chciałbym aby była konieczność argumentacji komentarzy negatywnych. Tak, aby klient napisał co jego zdaniem było nie tak i dlaczego np. zaniża noty w komentarzach. Podobny obowiązek powinien dotyczyć...
Naprawcie ( zmieńcie ) system komentarzy – jak najszybciej! Było to już postulowane wiele razy , chociażby tu: https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zg%C5%82o%C5%9B-sw%C3%B3j-pomys%C5%82/konieczno%C5%9B%...
Kolejny mój pomysł w temacie komentarzy negatywnych, czyli obowiązek opisu sytuacji i podania powodu wystawiania negatywnego komentarza na temat sprzedającego. Jeśli już ktoś decyduje się na taki kom...
Gdy do transakcji nie doszło z winy kupującego nie powinien on mieć możliwości wystawienia komentarza. Nie może być sytuacji że kupujący wygrywa aukcję / licytację - nie płaci i wystawia gwiazdki " z...
Temat wystawiania sprzedającemu opinii to chyba najbardziej znana i najczęściej powtarzana sugestia. Moim pomysłem chciałbym zaproponować kierunek rozwiązania problemu. System wystawiania „subiektywn...
Potrafiliście usnąć trzy miary z jakości, to pora na kolejne ( Dyskusje i Komentarze ) oraz żeby nie wpływało to na smarta i pozycjonowanie !!! Jak sami piszecie jest to ocena kupującego często nie p...
Wnioskuję o stworzenie możliwości dodawania sprzedawców na własną czarną listę, na podstawie odpowiedzi, lub braku odpowiedzi na zadane pytania - czasem są chamskie !!! Jak również na podstawie opini...
Koszt wysyłki w notach powinien zostać wycofany lub zmieniony. Ocenie powinien podlegać jedynie fakt czy np. sprzedawca nie żądał jakichś dodatkowych opłat powyżej tych, jakie były widoczne na aukcji...
W tym momencie możemy filtrować po ocenach. Mamy jednak tylko 3 opcje 5,0 / 4,8 / 4,6. Moim zdanianiem ocena 5,0 jest bez sensu bo zazwyczaj taką ocenę mają przedmioty które mają nie więcej niż 3-5 o...
Kupujący nie są zainteresowani wystawianiem komentarzy. Jeżeli już wystawiają to najczęściej negatywny. Ocena sprzedającego zaczyna być przez to zaniżana, traci allegro smart pomimo tego, że sprzedał...
Często uzyskanie 5 komentarzy pozytywnych dla osób które sprzedają małą ilość rzeczy jest bardzo ciężka z czym wiąże się brak opcji smart, powodem jest brak czasu, lub po prostu się nie chce, za to j...
Witam, jestem sprzedawcą, jakiś czas temu klient kupił u mnie towar na dwie przesyłki SMART, które zostały wysłane InPostem w tym samym dniu jedna po drugiej (wg śledzenia różnica nadania 1 minuta). ...
Większość ocen pozytywnych nie zawiera wiadomości. Przydał by się dodatkowy filtr do ocen/komentarzy żeby pokazywać jedynie te zawierające jakąś treść
Jeden z dzisiejszych postów podsunął mi pewną myśl W systemie ocen allegro powinno wprowadzić okienko podobne do ,, oceń produkt ,, z nazwą ,,oceń przewoźnika ,, . Sprzedający odpowiada za załokształ...
bardzo by to usprawniło wiarygodność odpowiedzi na dedykowane zarzuty w komentarzach np. paczka dotarła po kilku dniach mimo iż była wysłana odrazu - podpięcie screena ze śledzeniem od przewoźnika
Chciałbym aby była konieczność argumentacji komentarzy negatywnych. Tak, aby klient napisał co jego zdaniem było nie tak i dlaczego np. zaniża noty w komentarzach. Podobny obowiązek powinien dotyczyć...
Naprawcie ( zmieńcie ) system komentarzy – jak najszybciej! Było to już postulowane wiele razy , chociażby tu: https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zg%C5%82o%C5%9B-sw%C3%B3j-pomys%C5%82/konieczno%C5%9B%...
Gdy do transakcji nie doszło z winy kupującego nie powinien on mieć możliwości wystawienia komentarza. Nie może być sytuacji że kupujący wygrywa aukcję / licytację - nie płaci i wystawia gwiazdki " z...
Wnioskuję o stworzenie możliwości dodawania sprzedawców na własną czarną listę, na podstawie odpowiedzi, lub braku odpowiedzi na zadane pytania - czasem są chamskie !!! Jak również na podstawie opini...
Koszt wysyłki w notach powinien zostać wycofany lub zmieniony. Ocenie powinien podlegać jedynie fakt czy np. sprzedawca nie żądał jakichś dodatkowych opłat powyżej tych, jakie były widoczne na aukcji...
Kupujący nie są zainteresowani wystawianiem komentarzy. Jeżeli już wystawiają to najczęściej negatywny. Ocena sprzedającego zaczyna być przez to zaniżana, traci allegro smart pomimo tego, że sprzedał...
Często uzyskanie 5 komentarzy pozytywnych dla osób które sprzedają małą ilość rzeczy jest bardzo ciężka z czym wiąże się brak opcji smart, powodem jest brak czasu, lub po prostu się nie chce, za to j...
Jeden z dzisiejszych postów podsunął mi pewną myśl W systemie ocen allegro powinno wprowadzić okienko podobne do ,, oceń produkt ,, z nazwą ,,oceń przewoźnika ,, . Sprzedający odpowiada za załokształ...
Potrafiliście usnąć trzy miary z jakości, to pora na kolejne ( Dyskusje i Komentarze ) oraz żeby nie wpływało to na smarta i pozycjonowanie !!! Jak sami piszecie jest to ocena kupującego często nie p...
Większość ocen pozytywnych nie zawiera wiadomości. Przydał by się dodatkowy filtr do ocen/komentarzy żeby pokazywać jedynie te zawierające jakąś treść
Witam, jestem sprzedawcą, jakiś czas temu klient kupił u mnie towar na dwie przesyłki SMART, które zostały wysłane InPostem w tym samym dniu jedna po drugiej (wg śledzenia różnica nadania 1 minuta). ...
Jak wiecie jestem typowym konsumentem, kupiłem ostatnio trochę stali kutej i walcowanej. Termin dostawy ca 19-26 10 i ok. Ale towaru nie widzę, z oferentem nie koresponduję i spokojnie sobie trwam w ...
Kolejny mój pomysł w temacie komentarzy negatywnych, czyli obowiązek opisu sytuacji i podania powodu wystawiania negatywnego komentarza na temat sprzedającego. Jeśli już ktoś decyduje się na taki kom...
Proponuję, żeby Allegro prosiło o opinie o produkcie po dłuższym czasie i/lub żeby czas, w jakim można było wystawić opinię o produkcie był dłuższy niż obecnie (zdaje się, że wynosi on teraz kilka mi...
z7Ma83zS8fz7Ma83zS8fLicznik zrealizowanych transakcji.Licznik zrealizowanych transakcji.Licznik zrealizowanych transakcji.Licznik zrealizowanych transakcji.Licznik zrealizowanych transakcji.Licznik z...
Czy jest możliwość przywrócenia komentarzy neutralnych ? Czasami zdarz mi się że sprzedający sprzedaje towar którego nie posiada. Kontakt jest o.k., finalnie następuje zwrot pieniędzy. Nie chciałbym ...
Beznadziejne jest to że można mieć kilka lub nawet kilkanaście kont na allegro. Sprzedający który ma zbyt dużo negatywnych komentarzy, zakłada nowe konta i ma czystą kartę. Dla mnie to prawie jak osz...
Witam nie mogę nic kupić na allegro z karty p odarunkowej proszę o pomoc ???
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Bardzo mnie cieszy że dbacie o nasz rozwój intelektualny poprzez ograniczenie liczby znaków do 500, przez co możemy się pobawić w pełne ich wykorzystanie...
W tym momencie możemy filtrować po ocenach. Mamy jednak tylko 3 opcje 5,0 / 4,8 / 4,6. Moim zdanianiem ocena 5,0 jest bez sensu bo zazwyczaj taką ocenę mają przedmioty które mają nie więcej niż 3-5 o...
Kolejny mój pomysł w temacie komentarzy negatywnych, czyli obowiązek opisu sytuacji i podania powodu wystawiania negatywnego komentarza na temat sprzedającego. Jeśli już ktoś decyduje się na taki kom...
Temat wystawiania sprzedającemu opinii to chyba najbardziej znana i najczęściej powtarzana sugestia. Moim pomysłem chciałbym zaproponować kierunek rozwiązania problemu. System wystawiania „subiektywn...
Dzień dobry, Czy sekcja komentarzy powinna być oddzielna dla rynku polskiego i czeskiego? jeden kupujący z Czech wystawił nam wczoraj negatywną ocenę bez komentarza i dodając 5 gwiazdek do obsługi ku...
Witam, Czy Allegro rozważa możliwość wprowadzenia zmian w systemie oceniania? Mając na uwadze istniejące gwiazdki, sugeruję zastosowanie systemu oceniania podobnego do tego, który funkcjonuje w Googl...
Klient ma prawo do subiektywnej opinii i tego nikt nie chce nikomu odbierać. Jednakże w przypadku zwrotu towaru, który np. zgodnie z art. 38 UoPK został zapieczętowany a klient go otwiera, używa a po...
Oceniając hurtem sprzedawców jest opcja "pomiń ten zakup". Przydaje się gdy coś np jeszcze nie jest przetestowane. Jednak brakuje opcji pernamentnego pominięcia wystawienia komentarza. Odkąd zlikwido...
Oprócz daty wystawienia oceny proponuje umieścić informację np. pod nazwą przedmioty z zamówienia o numerze zamówienia i dacie zakupu.
Potrafiliście usnąć trzy miary z jakości, to pora na kolejne ( Dyskusje i Komentarze ) oraz żeby nie wpływało to na smarta i pozycjonowanie !!! Jak sami piszecie jest to ocena kupującego często nie p...
Wnioskuję, żeby do punktu określeń typu złodziej, oszust, wyłudził, naciągnął, matactwo, krętactwo, **piiip**a, kanciarz, hochsztapler, wałkarz, szwindel, przekręt, przestępstwo/przestępca, szachraj,...
bardzo by to usprawniło wiarygodność odpowiedzi na dedykowane zarzuty w komentarzach np. paczka dotarła po kilku dniach mimo iż była wysłana odrazu - podpięcie screena ze śledzeniem od przewoźnika